Optional info

    1. Tags

10 posts in debris

  1. 221

    GGGGGG

    ven t doodle kinda thing??? i was kinda panicky when i wmade it lol
    1. Optional info

      1. Tags

  2. 219

    A+ CYOOTIE

    aaAAA TATSUKI IS MY BABY
    1. Optional info

      1. Tags

  3. 255
    aa????? I LOVE THE WAY yOU DRAW TATSUKI AAAA THIS IS SO CUTE i'm dyingng
  4. 182

    this is fine

    u say after cutting your leg out w a pair of scissors and stabbing urself w it after that : ))
    1. Optional info

      1. Tags

  5. 181

    tttt

    ok
    1. Optional info

      1. Tags

  6. 179

    floofy child

    i love tatsuki when his hair is down tbh
    1. Optional info

      1. Tags

  7. 177

    l

    oko k okok ok ok
    1. Optional info

      1. Tags

  8. 176

    drowning

    this is probably my best drawing of tatsuki tbh smh
    1. Optional info

      1. Tags

  9. 174

    wHOOP WHOOP

    thats some scary hairdresser right there
    1. Optional info

      1. Tags

  10. 172

    bbu

    my baby, my smoll babby............
    1. Optional info

      1. Tags

  11. 169

    transparent tatsuki

    idk if this website will allow transparent images but hopefully this works so!!!
    1. Optional info

      1. Tags

Order by

Tags

Media
  1. #Drawing(s)
Fandoms
  1. #debris dream
Characters
  1. #tatsuki
Other tags
  1. #yume nikki fangame
  2. #drowning